Tyst det är i huset .....

NU ligger jag här i soffan med sovande barn i huset och mannen påväg till Nytorpet att basta med en kompis.
Skönt men jag kan inte slappna av och njuta fullt ut, sitter på helspänn hela tiden för att Maja ska vakan och SKRIKA.

Har varit hemma med barnen idag då Maja skrek som en stucken gris i går morse och sen även på kvällen efter hon sovit över 1 timme. Hon skriker och säger: ajajajaj
Jobbigt när hon inte kan berätta vart. Jag kunde inte med att lämna henne hos dagmamman i dag utan kände att jag ville ha henne under uppsikt idag. Wictor var inte så glad över att vara hemma. RASTLÖS var förnamnet.
Sen kom såklart Majas feber så det var bara till att vara hemma i morgon med.

För att stimulera Wictor lite skulle vi ut. Han skulle ta en runda på sin sparkcykel :-)

Blev en liiiten runda sen började det regna och regnkläderna är hos dagmamman :-(

Vi hann plocka lite löv som ligger i press nu för att sedan kunna klistar fint på papper.

I söndags var jag på bytardag och fyndade massor. Hittade mycket mer än jag trodde jag skulle göra ov´ch det verkade som att de flesta som var där hittade mycket.

Idag är det bytardag i stan men jag känner att jag inte behöver något så det var bäst att hålla sig borta trots att jag kände suget :-)

Nej nu ska jag återgå till egentid :-)

Tack för alla kommentarer!!!!
Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommenterar här som en dåre i mellan åt, men jag tror inte de kommer fram?! :S

Roligt med ett nytt inlägg från dej att läsa. :D

2009-09-25 @ 12:14:03
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket