Regn och rusk!

Regnet det bara öser ner...lalalala

Ganska mysigt tycker jag nog ändå.


I veckan som snart gått har vi haft maginfluensan. Jag hade det nog förra fredagen när jag jobbade :-(

Söndags natt vaknade vi av Wictor som ropade på oss och vi upptäckte att han kräkt ner HELA sängen :-( En timme efter var det Majas tur. BLÄÄÄÄ

Ingen sömn den natten. Stannade hemma och tänkte jag skulle gå på tisdagen. Natten mot tisdagen blev Peter sjuk och det dröjde ända tills fredag innan jag kunde gå till jobbet. Då längtade jag dit. Rätt trist att vara hemma med sjuka och gnälliga ;-)
Nej men man tampas med det dåliga samvetet när man är hemma. Man vet ju vad man ställer till med......


När jag kom hem från jobbet gick vi ut på familjepromenad i höst vädret. Blev liten stund på lekplatsen och pill med pinnar och allt annat roligt man kan hitta ute :-)

Hem och bad för underbara barnen. Sen mat och mys!!!

Idag har vi haft finbesök. Lilla Frida med mamma o pappa. Hon sov sig dock igenom besöket :-)

Maja är super intresserad av lillkusinen. Blir sååå sur när hon inte får vara nära och titta på henne heltiden.

Lilla Frida växer och är snart en normal stor bebis. Hon väger 2 kg nu!



I kväll ska vi ha kompisar på besök, ska titta på familjevänlig film, äta potatisgratäng och lövbiff. Ska bli trevligt.


I morgon är jag sugen på Loppis i Ronneby, ska se om jag lyckas få med mig familjen tidigt i morgon bitti.

Syns vi Lauris?? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket