loppis

I morse 6.15 steg jag upp för att köra och hämta den sanna loppis shopparen Lauris... :-)

Vi körde sen till Ronneby utan vare sig barn och make, SKÖNT!!

Vi gjorde en heldel fynd och man var poppis hos barnen när man kom hem med pippi pussel,pippi spel, massa kläder,leksaksdammsugare ochliten bärbar dator till lilleman.


Nu snart ska barnen fotograferasav min kusins mans syster..hängde ni med?
Har fortfarande inte bestämt vad de ska ha på sig och är trött nu till följd av min tidiga uppgång.


I kväll är det mys då ett av mina favvo program "ensam mamma söker" börjar i kväll.

I veckan som kommer börjar ju även IDOL, vilken bra TV höst/vinter detta kommer bli. Massa mys med älsklingen framför TV:n :-)


I morgon ska jag till det trevliga stället gyn för att ta cellprov och kolla hur det står till down there hihihiihi
Inget jag ser framemot måste jag säga, inte alltid lätt att vara kvinna.....män slipper sånt grejs...orättvist tycker jag.
 vilken grymt jobbig bild, hihihi!


Kanske det blir att plocka lite majs i morgon kväll med, gott att frysa in och plocka fram i höst.
Kommentarer
Postat av: Lauris

hahahahha...

mys me älsklingen framför soffan? De låter nåt de... hihi;-)

2009-09-06 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket