I bilen

Sitter i bilen med datorn i famnen. Skulle bara kolla en grej och blev fast....hur ofta händer inte det. Men i bilen sitter ju barnen där de sitter och även min man så man får passa på ;-)

Vi är påväg hem från Jönköping där vi tillbringat helgen på stora hotellet, Elite. Njutit av att slippa alla måsten och ätit god frukost m,m.

Anledningen till at vi åkte upp var att det nu i helgen har varit husvagnsmässa där, den besökte vi i lördags. Var himla kul trots att mina mens symptom  har påverkat oss alla hela helgen men nu är tant röd här och jag är nästan som vanligt igen.. :-)
Barn och fritids elever hade annordnat fin barnpassning men där lämnas INTE mina barn. Men vi tillbringade lite tid där tillsammans medans pappa fick lite fritid ;-)
Wictor fick för första gången rida på en ponny det tyckte han var kul.

Mamma och pappa har oxå varit uppe i Jönköping men de har bott i husvagn på en camiping lite utanför. Där var vi och fick mat i fredags kväll.

Sängen på hotellet var alldeles för mjuk, vi rullade i hop till en klump i mitten av sängen. Efter halva natten i natt la jag mig i extra sängen som var tänkt till Wictor. Men han kröp upp till oss som vanligt :-)

I kväll ska jag på begäran fixa taco paj till min älskade lillebror som i dag kommer hem efter 2 veckor i Turkiet. VI har saknat honom!


Nästa helg blir det SPA besök för min del med några av mina goa arbetskamrater, på kvällen ska vi på kräftskiva hos familjen Malm. med eller utan barn vi får se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket