3 år

Idag firar jag och min älskade 3 årig bröllopsdag. Bra jobbat ;-)

Även 3 år sedan lilleman döptes :-)

Har fixat en äppelkaka som står i ugnen med hjälp av goaste lilleman. Blev så sugen på äppelkaka då en av avdelningarna på jobbet gjorde det idag :-) Perter hade oxå funderat på äppelkaka så det fick det bli.

Är helt slut i dag och hade det in te varit för att jag vill vara med mina barn så hade jag redan sovit.
Skönt att det bara är 2 dagar kvar av denna jobb veckan. Tuffa dagar kvar som jag själv valt att jobba över på. Man vill ju ställa upp så mycket man kan nu inna  Peter börjar på Learnia, då kommer inte det finnas tid till det i den utsträckningen.

Nej  nu ska jag återgå till mys med barnen!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kikar in o tipsar dig som deltog i min dundertävling i samarbete med Me&i i våras, tyvärr ingen vinst då men nu kör jag en favorit i repris:



http://uj76.blogspot.com/2009/09/me-tavling-hos-tant.html



..där du än en gång har chansen att vinna 500kr att shoppa lös för hos Me&i :)

2009-09-17 @ 23:09:50
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: vännerna på Massavägen

Gratulerar!

2009-09-19 @ 15:49:48
Postat av: Emilie Karlsson

Grattis på bröllopsdagen! Tänk att det är tre år sen, känns som igår. Tiden går fort när man har skoj! Är allt bra med er? kramar Emilie

2009-09-19 @ 23:03:39
Postat av: Eva

Hejsan Ida.

Passade kläderna som du hittade i söndags? Mina ungar blev jättefina. Farmor blev glad för matstolen vi köpte till henne.

Många kramar Eva o alllllla barnen:).

Vad lillan har blivit stor sen jag såg henne.

2009-09-23 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket