VAB

Tänk i er in i detta. Jag börjar 9.00, barnen ska lämnas 8.30.
Ungefär runt 8.27 slår det mig att Wictor har haft värsta nysningskonserten hela morgonen och att han har bett mig torka hans näsa 100 ggr pågrund att den rinner massor.
Känner på honom och han är lite varm, tempar och jo han har feber......
Känner mig som världens uslaste som ringer en halvtimme innan jag börjar jobba och säger att jag inte kommer......

Ska ju inte tro att det märks på lilleman att han är sjuk för han och lillasyster kör gärnet  med sina bråk ändå...

Vet inte vad jag ska ta mig till för det ända de gör här hemma är att bråka och slåss......
Syskonkärlek sägs det men finns det inga andra sätt att visa det på då?!

Igår kom jag inte hem föränn efter 19....Då sov redan Wictor, lite ledsen blev jag för att inte få träffa honom mer den dagen. Det fick bli gos med en sovande prins! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket