svininfluensan....

På måndag vaccinerar jag och Wictor oss..ev. Peter oxå.
Jag har varit jätte osäker på om vi skulle ta sprutan eller ej. Men anledningen till att vi nu bestämt oss är för att skydda de runt oss. Framförallt lilla Frida som är infektionskänslig men även vår lilla Maja som inte får ta sprutan.

På jobbet har vi bestämt att vi inte ska ta sprutan samtidigt, detta pga att vi hört MÅNGA som blivit väldigt dåliga efter de tagit sprutan och risken finns ju då att all personal ligger sjuka om vi tar samtidigt. Jag verkar bli först ut...hoppas vi slipper bli sjuka efter.

Nu sitter vi i bilen påväg till Malmö för att spendera helgen där. VI ska inte bo hos Peters bror med familj denna gången då de håller på att byta golv i lägenheten så de hade blivit allt för rörigt med 2 familjer där :-)
Det blir hotell för oss, tacka vet jag coop kupongerna :-)

Hade velat passa på att besöka Entre och nya IKEA... vi får väl se. Största anledningen till att vi åker är ju för att träffa Peters bror med familj! Och vila upp sig vilket jag är stort behov av....känner att jag faller i gamla gropar som jag jobbar på att fylla igen. Har ju numera verktygen.... Lite kryptiskt jag vet men ni som vet förstår.


Slutade tidigt i dag för att hämta mina älsklingar direkt efter de ätit middag. Mys! Gud vad jag längtar efter dem om dagarna när jag jobbar. Önskar jag kunde förmå mig att njuta när jag är hemma med dem tex när jag VAB:ar utan att ha dåligt samvete för jobbet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket