Söndag....

Vilken mys söndag, skönt att känna så tycker jag.

Helgen:

I fredags hämtade jag och barnen kusinerna i Sölvesborg. Redan då vi kom dit började de prata om godis. De vet att faster ser till att det blir mys!! :-)
De valda att vi skulle handla godis i Mörrum. Det gick faktiskt bra att handla godis med 4 godismonster utan att bryta samman ;-)

När vi kom hem blev det pizza. Sen ringde telefonen och våra vänner från Skövde var nere och kom på besök även de. Blev massa bus, barnen lekte såååå bra!

VI kollade på Idol och jag dreglade över Idol Rabih, mums! :-)

Under lördagen blev det ännu mer lek, wii spelande, lek med lera. Sen fick kusinerna äntligen träffa lillkusinen Frida.Det hade de längtat efter.
Tills kusinerna skulle bli hämtade fixade vi pannkakstårta, Emma hade köpt konditor fika fårn Nina´s. Det blev ett riktigt kalas med 8 vuxna och 5 barn :-)

Efter alla åkt laddade vi för en mys kväll med familjen Malm. Vissste inte alls vad vi skulle bjuda på men vi slängde i hop lite mat och det blev gott. Barnen lekte och hade kul. Jag och Laura gick en runda och kollade lite i byn :-)

Idag ska snart Peters mamma komma på besök sen ska vi lämna Majan hos mina föräldrar där hon ska sova i natt. Vi andra tänkte mysa med ett bio besök i kväll. Tänkt vi skulle se filmen UPP.


I morgon ska Wictor följa med mig till jobbet, vi börjar redan 7 ...men endast till 10 sen är det läkarbesök som gäller :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket