skärpa mig

Ja det måste jag göra med mitt bloggande tycker jag nog.

Är mycket nu med att jobba och fixa och trixa med barnen.

Maja har haft feber i en veckas tid som kommit och gått. Inte mycket feber men ändå att man inte kan lämna henne till dagmamman.
Peter har börjat på learnia med allt vad det innebär och jag har bara varit tvungen att vara på jobbet.
Ibland är det ju faktiskt så.

Tur då att min lillebror finns och att han just nu är sjukskriven för sitt onda ben.
Han har bott här i en vecka nästan och tagit hand om barnen så jag har kunnat gå dit och jobba de viktigaste timmarna.
Bra lösning men nu när helgen kom så kände jag att jag gått på helspänn. Kännt av allt som hänt runt mig, oron för att Maja inte har varit frisk, försökt lösa de tider jag inte varit på jobbet m,m m,m.

I fredags kväll hade vi besök och när jag skulle natta Wictor somnade jag i fårn dem. DÅLIGT av mig. Men när jag vaknade på lördagen förstod jag varför de kunde vara så. Halsont och hes...
Resten av helgen har varit lugn.

I går gjorde jag lera efter recpetet på Lisas blogg, här har ni det:
http://lisoball.bloggplatsen.se/2009/10/03/2043681-play-do-lera/

Det var väldigt uppskattat av både barn och vuxna. :-)

Idag har jag varit på bytardag i Svängsta och fyndat lite. Mest till Maja som vanligt som INTE egentligen beöver kläder men men.

Bjuder på lite bilder på finaste barnen!
Kommentarer
Postat av: Eva

Hejdu. Hoppar dina hormoner med omkring va kul , då är det inte bara mina som är svåra att tygla;) Det där med vänner, jo en del försvann när man skaffade barn. Det passade inte in i deras liv. Så då får man skaffa nya som accepterar att man har man, barn o allt vad det innebär.

Håll ut hormonerna har snart kanske galopperat iväg:)

Kram Eva med alllla barnen

2009-10-04 @ 21:37:02
Postat av: Sofie

Åh Ida! Jag känner mig något träffad... :/ Hoppas du mår bättre iaf! Och nu är det DU som tar fram din almanacka och bestämmer en kväll när jag kommer och hälsar på dej. :) Vi har minst tusen sake roch prata om!!! Miss U! puss

2009-10-05 @ 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket