Ny vecka - nya tag

Orken stog slut innan den kom.......känns som jag jobbat en hel vecka och det är bara måndag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Filmen i går var SUPER bra måste jag ju bara erkänna. Den var i 3 D så vi var super snygga i våra brillor. Wictor ville inte ha sina på. Kanske det berodde på att hans mamma gav i från sig ett skrik. Det kom nämligen en sten flygande emot mig hihihihi

Annars tyckte Wictor om den men han är noga med att tala om att han blev rädd :-)

Idag har de varit full fart!!!! Jobb 7 - 10,lilleman var med mig och trivdes. Direkt efter det blev det sjukhuset och öronmottagningen. Vi ska dit och göra ett hörseltest igen i början av nästa år. Lite svårt att få ett riktigt tillförlitligt på en busunge och en oerfaren hörseltestare. Men hon gjorde ett väldigt gott försök.

Efter sjukhuset åkte vi till Majan som var hos mina föräldrar. VI fick mat och fika sen åkte vi till barnens extra dagmamma på inskolning. Kändes SUPER bra. Kan vi verkligen haft en sån här tur med dagmammor?? Ångrar inte vårt val att ha barnen hos dagmamma alls.


Wictor var trött och har sagt ett par ggr i dag att han vill sova, hihihi.

Nu ska vi äta sen bär det av och veckohandla.....


I helgen skulle vi åkt till Malmö..men det blir inte så....Trist hade verkligen sett framemot att komma i väg.... Får väl se vad vi gör i stället... Några erbjudande eller förslag? :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket