45 minuter

Ja det är det tills jag ska lämna barnen hos dagmamman och vi är inte påklädda endast en av oss har ätit. Den enda pojken av oss här är såååå morgon seg. Behöver timmar på sig att morna till sig och äta mm.

Den tiden kan jag tyvärr inte ge honom. Väckte honom kvart över 7och nu 40 minuter senare har jag fått i honom i sked frukost.

Han är morgon trött och behöver ´sin sömn för att orka med en lång dag hos dagmamman, lilleman.

Maja är inne i en riktig trotsålder, skrika i affärer för attr man inte får det man vill, skrika tills man nästan svimmar. Reta sin storebror som i och fr sig gör exakt likadant (ondcirkel).

Hon pratar massor: yj (oj) dotto (doktor) sko , aka (jacka), ito (wictor), anto (anton) ,pappa, mamma, emma, koko(strumpor), apa (lampa), icka (dricka) luta (sluta) hej, hejdå, helo (telefon), bössa (mössa),ocka (docka), momo (mormor), offa (morfar),issa(kissa) ajsa (bajsa) och mycket mer. Stolt mamma :-)

Idag ska jag stänga så det blir en lång dag på jobbet....men snart e det ju helg igen :-)

Kankse vi får besök av 2 efterlängtade kusiner!!!!!!!!!!!!!

Bilder

Bakar bullar
stolt Wictorbad i Olofströmfina syskonen Karlsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket