rast (lös)

Har lite middagsrast på jobbet och känner mig rastlös. Har massa jag behöver göra, men jag har ju rast......

Igår ringde jag äntligen och tackade ja till bröllopsinbjudan,lite sent ute trots att osa datumet är den 1/12 men vi har ju vetat länge att vi ska gå.
Kul att få prata med bruden med, längersen nu!

Allt fix inför den stundande dag för min del är snart klart...Lite mycket folk att stå framför men får svepa ett glas innan, hihihih ;-)


Tycker annars att jag inte gör annat än att jobba och sova. Är i stort behov av sömn inte klokt!!
Ser fram emot helg och ledighet mer än någonsin och ångrar att jag inte tog mer ledigt nu till jul. Men måste dra mitt strå till stacken och jobba.

Till helgen ska alla stakar och stjärnor upp, ska hinna med pepparkaks bak med barnen tänkte jag. Middag och hjälpa mamma o pappa och ett 3 års kalas står på schemat.. Kankse ska sova lite med ;-)



Åhh vad jag längtar till julen den känns så långt borta trots att den bakom hörnet. Hur ska jag hinna allt jag vill?? får kanske inse att jag inte gör det...

Nästa helg kommer Peters bröder med familj och hans mamma. Vi ska ha lite julmys. Det betyder att IDA är galet stressad övar allt som behöver städas och fixas kommer bara längta tills de åkt när de sen kommit för att jag är så trött ;-)
Nej vi har alltid super trevligt och skrattar massa men lite sanning ligger det i att jag är slutkörd och har såååå mycket press på mig själv...
Som alltid är det ju så med mig....
Kanske skiulle inse det nån gång??

Inte nu i allafall...har inte tid ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket