Lördag!

Kan ni tänka er jag var uppe länge igår!!!!

Blev speedad efter ett samtal från BB i Skövde. Jag vet vilken sveriges först födda pojke i går är :-)
Föddes troligen mycket flickor i vårt avlånga land i går.

Åhhh längtar till jag ska ut och köpa fina pojkkläder!!


I morse vaknade jag dock 7.00. Gör mig inget har fått dator tid och betalat alla räkningar, BLÄÄ för det. Varför ska december vara en jävlig räkningsmånad när man har så mycket som ska inhandlas?? Tur att alla julklappar är inköpta! Ellar ja nästan :-)

I dag ska Peter fixa med ngt på ena bilen, jag tar nog barnen till Emma för att kolla deras nyrenoverade källare. Sen ska här bakas pepparkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket