Höna av en fjäder!

Dagens lärdom är, tro inte på allt du hör. Har verkligen fått uppleva hur en fjärder kan bli en höna i dag.
Lite otäckt det där faktiskt!

Efter jobbet i dag körde jag och barnen till Sölvesborg för en lekdate. Barnen lekte och hade roligt. Jag fick en välbehövlig vuxendos.

De där vuxendoserna är väldigt viktiga för mig har jag upptäckt. Får ju lite på jobbet men det räcker inte direkt. Där är jag ju för att jobba.

Trivs som tusan på mitt jobb coh tycker att det är underbart att jobba 100% när jag är där. Men kvällarna och mornarna innan vi skiljs åt längtar jag redan till mina barn.
Då vill jag vara med dem alltid!

Tröttheten har lagt sig en heldel.Hoppas det fortsätter på det spåret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket