Då var det gjort!

NU är barnen vaccinerade. Gick jätte bra! Wictor sa i bilen att han kunde gå in själv :-) Sen ville han sitta själv i stolen gick ganksa bra. Jag fick hålla han ett litet tag.
Båda barnen gnällde till ytterst lite sen var det över.

De tyckte nog ändå att det var kul där med alla leksaker och alla andra barnen. Allt som allt så tog det strax över en timme.
 Båda barnen vaccinerade och en svettig mamma efter lite oro. Man vet ju aldrig hur det ska gå och då vara själv med 2 barn med är inget jag föredrar egentligen men det gick över förväntan!!


Hoppas nu de slipper biverkningarna så jag kan jobba resten av veckan och mina juveler får vara friska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket