Åsikter

Måste man ha åsikter om allt??

Om man berätta ngt för någon, varför måste den personen alltid säga vad den tycker trots att det inte spelar någon roll?!

Exempel:

A: I går var vi i Kristianstad och shoppade. Hittade inget direkt men det var mysigt ändå.
B: Usch jag gillar inte Kristianstad, gillar Karlskrona bättre.
 
Förstår ni vad jag menar?
Den kommentaren och åsikten från B är ju helt onödig!!

Det är ju faktiskt inte alltid så att man är intresserade av vad personen i fråga man berättar saker för tycker. Utan man vill bara berätta. Prata och berätta saker för varandra.

Nu på mindre en 1 dygn har jag råkat utför 2 såna samtal och jag blir bara IRRITERAD.

Undrar om jag också gör så??? I såfall ska jag göra mitt yttersta för att sluta NU!

Endast säga vad jag tycker när det betyder att man vill veta inte när någon endast berättar ngt för mig.

Så då fick jag det ur mig :-)


 Jag kunde inte låta bli att ta fram en heldel tomtar. Mest för barnens skull, de älskar det eller ja Wictor mest kanske än så länge.
Synd att vi inte kunde få lite mer julväder med så man kommer i riktig stämning.

I kväll kanske vi ger oss på en egenlagad tre rätters här hemma. Vi är lite nykära <3 Visst är det härligt när man blir det lite titt som tätt!!!
Kommentarer
Postat av: Lauris

ja förstår va du menar. ja tycker me de e jobbigt me såna svar då man berättar nåt.

men är rädd att ja själv är sån ibland...fick mig en tankeställare:-) måste me tänka på att inte va sån:-)

2009-11-28 @ 18:33:24
Postat av: Lisa

Sånna där kommentarer kan man bara spy på! :S

Riktigt onödigt, bättre att bara va tyst då ju!

Hoppas ni får en bra kväll!

2009-11-28 @ 21:24:36
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket