1:a advent

Första ljuset är tänt och vi åt en super mysig frukost och lunch med det tända ljuset. Berättar sååå pedagogiskt att vi ska tända ett ljus varje söndag fram till julafton, 4 ljus sen kommer tomten!!
Undrar vem som ser fram emot det mest.
Julklappar bryr jag mig inte så mycket om, eller jo gärna en från Peter och en från barnen. Men annars vill jag bara se mina barns tindrande ögon!
Gillar att ge och se glädjen mer än att få faktiskt...

Vi har slagit in alla julklappar oxå. Vi bestämmde att vi INTE skulleköpa massor till barnen..men men det blev en hel del ändå...Ska försöka dela upp det lite om det går.
 
I eftermiddag har vi varit på 3 årskalas hos familjen Malm. God fika och massa bus.
Wictor ville INTE hem, fick värsta utbrottet i bilen hem och somnade sen strax efter.

Maja somnade oxå men har hostat sen jag la henne i sängen. De får INTE INTE INTE bli sjuka nu!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket