soliga tisdag

Ny vecka och jag mår hundra ggr bättre redan än förra veckan.
Förra vecken var ju som ni läste innan PMS vecka. Med allt vad det innebär.......väldigt mycket ångest känslor. Men har fått berättat för mig att det finns tabletter att ta då för att stabilisera allt. Kanske ska prova det.

Nu när jag ändå är inte på PMS så har jag en fråga till er:
FInns de tabletter att köpa som skjuter upp mensen?? Hade velat skjuta upp mensen lite i sommar. Inget kul och ha det i sommar på semestern när jag blöder såååååå mycket.
Är tacksam för svar!!!!

Igår var vi ju hos logopeden och vår lilleman kan verkligen luras. Både BVC tanten och logopeden låter precis som att :"det verkar inte vara ngt fel på denna pojken. Oroliga föräldrar."
Sen när vi gör "testerna" blir dom lite paffa. Vi blev dock positivt överraskade över lilleman. Han sa saker vi inte trodde han kunde och sen är han en så positiv och fin gosse. Logopeden tyckte han var så varsam med leksakerna och lekte så fint. Det blir man glad över att höra.
Nu har vi fått massa fina råd och positiva ord från logopeden så detta ska bli bra.

Efter logopeden åkte jag till jobbet för att jobba ca 3 tim. Ångrade att jg inte tog ledigt heladagen men men...
Blev så att jag ska jobba lite extra denna veckan..känns bra att hjälpa till så det löser sig bäst för vår avdelning och sen får jag lite komptid. Bra att ha i vinter när allt drar i gång :-)

Idag ska min syster komma efter sitt jobb....blir typ nu :-)
KLockan 14 ska jag och Peter till banken då följer Emma med in till stan och traksar med ett eller två barn. Sen blir det lite fika kankse och lite fönster shopping :-)
Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Ett tips är minipiller cerazette.Jag hade hemsk värk innan men nu är all mensvärk borta + att mensen uteblir också. Superbra. Kanske värt och testa om du inte redan har gjort det?

2009-05-26 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket