Regn

Tråkigt väder som bara den och jag känner mig skit tråkig oxå. Har inte tålamod med uttråkade barn som ska vara på allt.
Jag har en stor hög stryktvätt att ta i tu med. Gillar att stryka men idag tillåter inte barnen mig att göra det alls. Barnen går ju först! Men barnen måste få ha tråkigt och komma i gång med någon egen lek och det kan de bara om man låter dem göra det. Eller?

Peter är på möte i olofström som arbetsförmedlingen håller i. När han kommer hem är det väl tänkt vi ska äta lite lunch sen förhoppningsvis vill Maja sova sin 2 lur för dagen. Hon krånglar massor på kvällen skriker ca 1 timme för att hon INTE vill sova. Trött det är hon men ändå ska hon inte sova. Fler tänder är på G så det kanske spelar in lite.

Maj månad är en riktig kalas månad för oss. Till helgen är det inte mindre än 3 som ska gratuleras och alla på lördag. " av dem ska firas i Malmö kl 15 innan dess blir det kalas i Sölvesborg hos kusin Calle som fyller 6 år!!

Nästa vecka fyller jag år, hoppas på en lugn dag. Sen sista maj fyller lilleman 3 år, kan inte fatta att han fyller 3 år!!

Hoppas på att remissen till logopeden dimper ner i b
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket