Min födelsedag.

Japp i dag fyller jag hela 27 år! Blev inget kalas då många inte kunde komma plus att Wictor varit dålig och i går var det blod i bajset så han har varit på sjukhuset några timmar i dag och fått ta prover och grejjer. Ska hålla en liten diet nu ett tag fram över och kolla hans mage. Sen får vi se vad proverna visar.

Som sagt skulle inte ha ngt kalas men svärmor kom ändå. VI hade planerat lite eget mys och Peter sa när hon kom: Men vi skulle ju inte fira Ida idag.
Svar: Skiter väl jag i...

ROLIGT, eller inte :-(

På jobbet idag blev jag firad massor, barnen var i extas för att jag fyllde och och vi skulle äta min chokladkaka jag bakat
:-)

Jag kommer inte gå upp till heltid i allafall. Går inte in på varför men det har blvit lite rabalder och det känns väl sisådaär.
Jag ringde nya chefen och fick mitt sagt utan att vara det minsta otrevlig... Endel tycker jag ska vända mig till facket men nej jag vill inte ställa till någon scen....inte nu i allafall.


Pratade med lillebror för ca 1 timme sen och då var de påväg hem från Karlskrona, han hade visst haft så ont efter operatioenen att de gett honom så mycket morfin de kunde. Läkaren hade försökt prata med honom flera ggr på uppvaket men lillebror hade inte varit kontaktbar.. Mumlat ngt om statsministern hörde jag hihi!

Wictor har helatiden sagt att han ska ge mamma en stor dricka när jag fyller år. Vet inte vad han fått det i från. Men Peter hade köpt en flaska vin åt honom som han skulle ge mig. Han får ju inte köpa ut själv ;-)
Sen fick jag en sjukt fin klocka av min lilla familj med!! Älsklingarna!!!


Fick ett super fint kort av min bästa Anna i dag med ska fota det. Hon gör dem själv och det är så roligt att få dem. Super fina verkligen!!
Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis i efterskott!!! Din födelsedag har jag konstigt nog alltid kommit ihåg sen vi var små... =) Men aldrig gratulerat dig, kanske beror på att jag har namnsdag samma dag! =)



Tråkigt med svärföräldrar som våldgästar, de vill säkert väl men sååå fel det kan bli!

Har du tittat i din mammas recept efter de där goda små kakorna?



Hoppas lilleman blir bättre snarT!

KRAM LINN

2009-05-14 @ 07:47:52
URL: http://viggolinn.blogg.se/
Postat av: Lisa

Stort grattis till dej!

Hoppas ni sparakde ut svärmodern ganska snabbt?

Finns det nått värre än när folk kommer å man inte vill fira?! Elakt anser jag!

2009-05-14 @ 16:02:38
URL: http://lisoball.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket