ledig dag

Min lediga dag går till att ta and om en sjuk liten gosse och en GRYMT skrikig Loppa. Hon vaknade verkligen på fel sida och skrikit sen dess.Inte ontskrik utan jag fårintesomjagvill -skrik.
Snacka om attt man bli galen :-)

Hade velat städa och göra vid för i morgon fyller jag år.Inget jag ser i fram emot direkt, jag har slutat tycka om att fylla år..
Vet inte om det blir några som kommer. Vet flera som inte kan då man måste "boka" dem ett par månader innan ;-)
Min lillebror ska opereras, han har nämligen brutit benet så illa så de mäste operera. Spela inte landhockey!!!
Så det blir inget speciellt i morgon förutom på jobbet då barnen började fråga igår när det var onsdag hihi.
Har lovat chokladkaka hihi!


Söndag o Måndag har varit röätt lugna.Söndag var vo och kollade på kusin Theá som spelade fotbollsmatch,de mötte Mörrum:-) Är så kul att se vilken energi och tid tjejerna lagt på sina tack och laddar ramsor :-D
Sen blev det den traditionella turen med mormor o morfar på marknaden. Massa karuseller,gott och halsband blev det.

I går jobbade jag och det var lite rabalder på jobbet då det ska bli nerdragningar. Jag ska upp till heltid redan om ett par veckor. Det erbjöd jag mig själv att göra för att smidigt kunna lösa det.
När jag kom hem skulle vi träffat en kompis och hennes dotter men Wictor hade feber och var helt slut så det blev inte så :-(
Idag är han ännu sämre tyvärr.

Men igår hann vi med en tur på marknaden igen, hade lovat Wictor en ballong och han blev piggare av att vara ute så det var bra.

Åter till SKRIK Majan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket