Kristi flygare

Är det inte så de kallar denna dagen, hihi

Har inte bloggat på ett tag har/haft värsta PMS:en....den håller i sig som f-n denna gången. Arg som ett bi..vill bara gråta (men gråter som sagt inte),blöder som en ja jag vet inte vad.
Har blött mycket sen jag satte in spiralen men i och med att jag trivs med min kopparspiral (har ingen mensvärk alls längre,tjihoo) för övrigt så väljer jag att ha den kvar...blöda mer ett par dagar kan väl kvitta........
Så kände jag tills i går..(varnar känsliga läsare)
Då rann det liksom till ett par ggr så jag kännde verkligen att det kommer att blöda igenom...och visst gjorde det det.....inte på sidorna utan FRAM......
Min fasa besannades blödde igenom mina byxor...som tur väl var hade jag lila mysbrallor (svarta hade väl iofs varit bäst)..svullen om magen till tusen e jag med så de var bekvämast att ha.

Detta hände flera ggr......får lite panik för man kan ju inte stoppa det...står bara still och hoppas att det ska sluta rinna..

Har nu lärt mig att jag ska ha extra kläder med mig, hahaha!

Kommer nog inte ta ut den än vill ge den ett par månader till....har liksom inga andra alternativ..hormorner klarar jag inte av...då finns det väl typ bara en grej kvar......


pms.jpg



Wictor var jätte ledsen när jag åkte till jobbet igår, han vill bara vara med mamma och pappa med men samtidigt. Helst ska inte någon av oss gå iväg.
Som tur väl var gick det snabbt över men det gjorde ont i mamma hjärtat.

Igår var vi en sväng på kulbrunnen. Mötte upp Laura och Astrid där, senare kom även Henrik. Barnen lekte jätte bra!

Idag kommer Peters bror med familj från Bromölla hit och ska gratulera mig och Wictor. Så nu ska här städas. :-)

Till helgen är det holje marknad, vi ska dit  på lördag med Svenne och Madde. Sen hem här och grilla eller ngt. Ska bli kul.

Har inte så mycket att skriva det märks va??

Josefin: Kul att du hittat hit. Fin blogg du har, nu kan jag ju följa Felicia efter er flytt till det helt underbara huset, wow!!!

Sofie: Tråkigt med Jonas farfar :-( Idag hinner vi som du läst inte ses...men söndag??? Hur har ni det då??
Saknar er med!!
KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket