Hallo världen!


Har haft en lång blogg paus och har inte varit säker på om jag ska fortsätta. Känner att jag inte skriver någon bra blogg alls.
För helt ärligt så skriver man ju inte endast för sin egen skull utan det är ju roligt att folk är inne och läser och kommenterar... Det är ju den roliga biten samt att man får sin röst hörd. Nackdelen är att man inte pratar med sina kompisar så mycket längre. De frågar inte hur man har det eller vad man gjort sen sist. För de har koll :-) Jag menar inte att detta är fel för jag läser massa bloggar oxå och har koll ;-)

Fast bloggen har gjort att jag fått en hel del nya bekantskaper som jag verkligen uppskattar!! Jag har fått kontakt med gamla kompisar som jag oxå uppskattar!!

Men jag ska försöka ge bloggen en chans till och ge bloggen lite mer tid.


LISA: Har helt glömt att svara dig! Jag kan tyvärr inte komma på meandi, men bjuud mig nästa gärna gång!!!
SOFIE: Saknar er MASSOR med!! KOmmer gärna och tittar på målning projektet! :-)
Nu är det rätt mycket men vad gör ni fredag kväll?? Kunde kankse ses en liten snabbis?? :-)
Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Ida

Jag gillar att läsa din blogg. det är så härligt att läsa om någon mer där allt inte är perfekt men man älskar ändå varje (ialla fall nästan) dag med de man älskar mest. Kämpa på, jag hoppas få fortsätta läsa...

kram

2009-05-06 @ 07:30:41
Postat av: Sofie

Fredag it is!! Kom hit på fika!!! :) Jag ringer imon kväll! :) pussar i massor!!

2009-05-06 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket