Vagn

I morse innan jag skulle bege mig till jobbet ringde min kära Lauris till mig . Hon är förste spion på blocket , hon spionera efter braiga fynd. Nu hade hon hittat en syskonvagn till oss.
Den fanns i hällevik för 600 kr. Vi ringde direkt och efter jobbet i dag var vi där och köpte den.
Den är av märket carena och är blå, grå. Något liknande denna:




Den är inte super duper bra men den kommer att duga mer än väl till det vi ska ha den till =)

Efter Hällevik begav vi oss till skopunkten i Kristianstad för att köpa skor till barnen. Wictor fick 2 par och Maja fick 1 par.
Blev även lite mat på MAX.
Precis hemkomna nu. Ska fixa pigga barn och se om de vill sova överhuvud taget =)

Lisa: Jag har MSN
[email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket