Sjuk :-(

Kom i sista sekund till föreläsningen igår och det var inte roligt alls!
Jag vill alltid vara i god tid men igår blev jag färdig sent sen när jag kom ut till bilen startade inte den. Min älsklings Peter  klöddar alltid och hade lämnat lyset på på bilen så den var död!. Han skulle dock försöka få i gång den. Tillslut fick jag ta den andra bilen och GASA till stan. Väl där hittar jag ingen parkering.
De hade parkerat som krattor.
Fick nästan springa och kom verkligen bland de sista, behöver nog inte ens skriva att jag var arg och att tårarna brände bakom mina ögon :-(

Efter pausen så började jag frysa och svettas om vart annat och näsan började rinna ngt grymt. Sen under natten har jag blivit värre och värre så det blev inget jobb :-( Trist jag som verkligen gillar att jobba!

Barnen skulle lämnas till moster Emma medans Peter var i skolan men Wictor vill inte! Han skulle vara hemma med mig, tror att han blev lite orolig när jag bara låg i sängen. Så han fick vara hemma med mig och vi ligger nedbäddad och tittar på Pippi.


http://www.kalastips.com/pippi.htm

I kväll bjuds det på överaskning, Peter ska fixa mys med berättar ej vad :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket