Pyssel!

Idag har Wictor och jag pysslat medans Maja sov (i den "nya" vagnen). Wictor målade med vattenfärger och sen gjorde vi lite påskkort som ska skickas nu till påsk.
Jag pysslade lite grattis kort, Majas inbjudnings kort till 1 årskalset (om  mindre än en månad!!!!!) sen blev det även en sak till pysslad som är hemlig =)


Har fota pysslet och lite annat så bilder kommer ikväll eller i morgon kväll.
I morgon ska jag jobba till 16.30, passar på att jobba över lite och även hoppa in lediga dagar så att jag kan ta ut det till sommaren. Får ju inte mycket semester när jag bara jobbar 50% :(


Våfflor



Nej nu ska jag plocka undan lite och förbereda lite våffel fika. Blev bara jag som åt våfflor igår( på jobbet), så jag tänkte vi kunde bjuda Lauris och Astrid på lite våfflor.
Wictor ÄLSKAR våfflor så han blir nog glad =)









Har inte alls lust med att åka i väg i kväll...... =(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket