Nu jäklar

Barnen SKA sova vid åtta tiden varje kväll.
Wictor har alltid varit svår om kvällarna. Är alltid en brottningsmatch med honom. Slutade sova middag när han var ca 1,5 år. Visst hände det att han sov men då var/är han vaken till elva, tolv tiden på kvällarna. Efter timmar av försök har vi gett upp och inte orkat med allt jobb. BVC har sagt att barn sover då de behöver....
Alltså ingen egentid alls för vår del.

Maja däremot har varit skit enkel sen hon föddes i stortsett. Men sen är det pappas flicka, eller lat pappa :-) Han orkade inte ge henne mat på nätterna utan la henne hos sig. Så resultatet av det är att sen en tid tillbaks sover hon inte i sängen eller själv.
Har gnatat lite på Peter men vad hjälper det att ge varandra dåligt samvete.
Ikväll började vi ett nytt liv ;-)
Wictor gick det ganksa bra med, han somnar blixter snabbt när han väl gett med sig.
Maja där emot fick jag ta över efter Peter försökt och tillslut tappat tålamodet av allt skrik, som man tillslut gör. Fick sitta med ena handen mellan spjälorna samtidigt vagga sängen. Tack morbror Martin för vyssanlull "tassarna" de är guld värda vid såna här tillfällen!!!

NU ska jag åter gå till maken ♥ min, imorgon är det jobb igen! :-)
Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Ida! Såg just att du hade hittat min blogg. Kul att du kommer ihåg mig!! Självklart minns jag dig! var jobbar du nu? Eller är du mammledig?

Många kramar Malin Järnbo.

PS. Om du råkar finnas på Facebook får du gärna leta upp mig där.DS.

2009-03-01 @ 21:04:03
URL: http://www.familjenjrnbo.blogspot.se
Postat av: Lisa

Heeeeja heeeeeja!

Hoppas ni orkar stå på er så ni får leva ert liv lite om kvällarna med!

Hoppas ni har haft en trevlig trip. :)

2009-03-01 @ 21:12:50
URL: http://lisoball.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket