Ni kan aldrig gissa.......

Nej ni kan nog aldrig gissa vad jag gjort nu på morgonen...... :-)
 
Jag har varit ute och sprungit!!! Måste ta tag i mitt liv. Sen var det för att överbevisa mig oxå. När jag gick på gymnasiet gillade jag att ut och springa i skogen bakom oss. Men sen blev jag förföljd av en utlänsk äldre man flera ggr. Inte i skogen dock men jag vågade inte ge mig ut själv.......

Igår kväll låg jag och Peter och pratade i sängen i vanlig ordning. Så sa jag attt jag skulle vilja ut och springa. I samma stund jag sa det tänkte jag: Den mannen ska inte styra det längre, i morgon ska jag ut och springa.

Så direkt efter jag stigit upp begav jag mig ut. Gick bättre än förväntat och jag orkade springa typ 1/3,flåsade dock som en jag vet inte vad.
Men i morgon är det att på det igen.

springer.gif (3436 bytes)
Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad duktig du är! :)

Grattis till att du ska bli moster med. :D

2009-03-14 @ 13:35:55
URL: http://lisoball.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket