Jobbedag nr 1

Denna veckan i allafall :-)
Har varit en super dag på jobbet, gillar det!

När jag kom hem var jag jätte trött en helg med lite sömn, kräsna gäster sliter minst sagt.
Så det blev lite vila och jag kollade på både robinsson och let´s dance. Tack gode gud för att inspelningsbar boxer finns.

Robinsson har alltid varit en stor favorit och lär bli det i år oxå :-D

Efter min vila begav vi oss ut för liiiite röj i trädgården. Jag rävsade löv, planterad om lite m,m. Maja bidrog med att äta löv.
Hon är makalös med att stoppa i munnen!!!


Igår gick loppan MASSOR med gåvagnen. Står själv gör hon lite längre stunder nu.  Men man får inte i op det rikigt för hn är ju sååå liten :-D
I morgon är det BVC igen, HOPPAS verkligen hon har tagit ett skutt på kurvan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket