Irriterad

Skrev ett långt inlägg som försvann......


Vi är påväg till kosta outlet med Peter bror med familj, hoppas att de ska bli liiite impade svårt att impa på dem när de bor i stor sataden =)


Natten mellan tors-fredag hade Wictor en astma attack. Inte så farlig så vi behövde åka in med honom men så jobbig att varken han eller vi fick någon sömn. Så när det blev morgon slog en grym huvudvärk till på mig och jobbet var det ingen chans till att jag skulle orka med. Säkert all oror som släppte, jag hatar verkligen när han får astma blir sjukt orolig!!!!

Fredagen tillbringade Peter i skolan, tyckte synd om honom med tanke på hur natten varit.
Maja var hos min syster och jag städade städade städade.....

När Peter kom hem fortsatte vi städa städa städa...
Blev färdiga ett par timmma r innan alla dundrade in.

Jag gillar att ha besök men gillar inte att öppna upp mitt hem. Känns som jag blottar mig själv. Säkert därför jag städar och fixar som en TOK!!
Ida ska inte ha några fel.... :-(


Tant röd är på ingång och varit det ett tag (JaG är INTE gravid).
Men är grymt känslig, klarar inte en enda negativ kommentar eller någon motgång....

Maja skrek som en tok i natt, väckte allihopa. Det hjälpte inte mitt välmående.
 Hon har sån rethosta och den blir ju värre när hons ska sova. Sen drömmer hon mardrömma den lilla Loppan.
Inget älsklings Majan kan rå för!!!


Försker att tänka att nästa helg blir det lugn och ro! :-D

Ursäkta alla stavfel orkar inte grejja med det nu =)
Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag förstår precis vad du menar med att blotta sej.

nattgäster är något av det mest uttröttade som finns. Hoppas ni hittar mycket fint i Kosta. :D

2009-03-22 @ 10:02:17
URL: http://lisoball.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket