En dag på stan och rygg ont!

Jag och barnen hade en super mysig dag på stan. Wictor var SÅ duktig oc lyssnade,inget bus alls!
Vi gick nästan direkt och fikade för varken jag eller Wictor hade ätit någon frukost. Både han och jag har svårt för att äta på morgonen.


De goda bullarna


Fina barnen!


Mums gott med fralla!



Tittar på film på Lindex


Lilla Loppan!


Wictor ville ha glass :-)


Trötta Maja i vagnen



Vi gick en tur till bibilioteket. Peter skulle lyfta Maja ur  vagnen och då fick han SKIT ont i ryggen. Kunde inte resa sig. jag fick hjälpa honom till en stol och sen efter en stund tog han sig ut till bilen med stöd av vagnen.
Ringde samariten som sa att han ska ligga ner och sen får han inte lyfta. Ska äta värktabletter och de ska ha försvunnit efter 2 dagar. De tror på ryggskott eller någon sträckning :-(
Detta gör att jag får vara hemma fårn jobbet i morgn. Synd vill gå men jag får ju vara hemma med mina barn.
Kan tänka mig att det blir lite slaveri oxå...Peter behöver hjälp med det mesta. Kan ju inte gå stackaren :-(
Kommentarer
Postat av: Tina Böös

Oj då..Hoppas Peter mår bättre snart!! :(

2009-03-12 @ 17:34:31
URL: http://tina-boos.bloggagratis.se/
Postat av: Malin

Vilka ljuvliga barn du har, så sööööta! Tja, inte lika söta som mina förstås, men ändå...

2009-03-13 @ 08:50:36
URL: http://www.familjenjrnbo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket