bagare Karlsson

När jag kom hem från jobbet mötes jag av min Peter som stod och bakade, rulltårta :-)
Mysigt att smaka på den sen.

Idag jobbade jag 9-16, var skit trött då klockan ringde, låg kvar lääänge. Tror att anledningen till min trötthet var att jag och Peter satt uppe sent och grejjade med hans samhällskunskaps arbete. Vi hjälps åt på det sätte att vi diskuterar och sen skriver jag oftast på datorn. Man får oftast fram det bättre om man kan diskutera tillsammans med någon. Reultatet på förra uppgiften fick han i går och han var SUPER glad. Det blev nämligen ett MVG. Kunde inte bli bättre, detta ökar motivationen avsevärt!!

Ikväll var jag bjuden på meandi party hos bästa Sofie. Men Maja är lite krasslig, har fler tänder som är jobbiga. Hon är så lätt irriterad och skriker länge och högt för lite. Så jag tänker på min man som haft det kämpigt hela dagen och stannar hemma.

Nattningen i går gick bra för Wictors del. Trodde att det skulle gå bra med Maja med för hon sov då jag kom hem från planeringen på jobbet. Men sen vaknade hon igen. Skrek i 1,5 timme. Vi gav upp.....så fort hon kommer upp i vår famn tystnar hon och är lugn. Behöver nog närheten just nu eller håller hon på att bli sjuk. I kväll kämpar vi dock vidare.....

Nu ska jag börja på maten, korv och makaroner. Idag äter nog även vår kräsne lilleman!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket