Slänger in ett inlägg

Har varken haft lust eller direkt tid att blogga.
Är nere i en liten down period men tror att det beror på allt som görs och ska göras sen ägglossning. Att det ska ställa till det med olust känslor.
Det gjorde ju inte det bättre att Peter har jobbat på rockfestivalen tors,fre och lördag. Fre och lördag var sena kvällar kom hem vid 24, 01 tiden .
Barnen är skit tuffa på kvällarna. Maja har somnat vid 20 varje kväll för att sen vakna en timme efter!!!!!!!!!!!!!!! Wictor har fört massa liv för att han vet att han väcker Mája då. Men i går vid 23 sova alla :-(

Idag står det rötsning på schemat sen i EM ska Emelie hit och fotografera barnen. Hoppas på fina bilder.
Sen är det jobb i morgon igen, jag jobbar 7 dagar tilll sen är det semester i 6,5 vecka!!!!!!!!!!!!
I fredags var det 1 månad kvar tills vår semester tripp på nästan 3 veckor börjar. Längtar!

Jag och Peter får ju i och för sig oss en liten semester tripp nästa helg, då är det dags för polen kryssning. Tror jag ska hålla mig nykter. Har kul ändå.

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, så fina ni är du och Wictor :)



Jag hoppas att ni får en trevlig mini semester. Det känns som att ni/du behöver det. Det är inte en dans på rosor att vara småbarns föräldrar, ska gudarna veta.

KRAM

2009-06-07 @ 23:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket