Prisa Gud!

Nu kom skatteåterbäringen!!! :-)

Känns bra med likte klirr i kassan inför kommande semester då vi verkligen har slagit på stort  med massa camping resor.
Igår var vi i Bromölla och kollade på husvagnar. Jag har en liten lustig läggning till just husvagnar och älskar att gå in och titta och känna på dem. Efter varje husvagn kommer det en kommentar oftast, nej inte denna, Denná skulle vi ju bara haft eller Peter denna ska vi ha när vi är pensionärer :-)
VI har redan vårt pensionärs liv planerat. Sätta oss i lägenhet i stan eller nära barn o barnbarn. Sen en fin husvagn att dra ut på äventyr med :-)
Igår hittade jag en som jag blev förälskad i, 320 000 i kampanjpris hahahaha!


Idag har vi varit och shoppat kläder till vår  Polen kryssning till helgen. Vill ju vara lite uppsnoffsade, party fina! Ska bli såååå kul ett gkatt gäng vi åker med som alla gillar att bjuda på sig.


I morgon ska vi åka till Kastellet med jobbet, har aldrig varit där så det ska bli kul håll tummarna för att det blir fint väder.


PIA: Tack för din kommentar. Småbarnslivet är INGEN dans på rosor men det har nog alla småbarnsföräldar svårt att erkänna. Jag har det i allafall. Jag vill inte vara sämre än någon annan....
Men shit vad man sliter i bland för att allt ska gå ihop. Ibland ångrar man sitt föräldrarskap med allt ansvar det innebär men oftast går de tankarna bort i samma sekund man får ett leende, två armar sträckta mot en eller en spontan puss....

Kommentarer
Postat av: Håkan

Hej svejs Ida!



Så har man oxå hittat hit!



Trevligt blogg du har skaffat dig/er!



// Håkan bråkan som kommer att vara barnlös för alltid!!!!!!!!!!!

2009-06-10 @ 13:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket