Ny bil

Jobbade bara 3 timmar idag extra. Ångrade verkligen att jag sagt ja till att hoppa in innan jag begav mig till jobbet. Men när jag kom till jobbet kändes det bättre.




'
http://www.blt.se/nyheter/karlshamn/barn-utsatta-for-sexofredande-vid-forskola(1382056).gm


I morgon ska vi hämta en "ny" bil. En av våra skruttiga bilar börja checka ut så vi har kollat runt och fick ett bra pris på en saab 95. En -99 så den är inte ny. Men som jag känner nu vill jag inte ha en ny bil som barnen kan grisa ner :-)
Känns tryggare att rulla runt på vägarna nu. Vi kommer ju köra en hel del med bilen i sommar. Typiskt nog fulltankade Peter bilen i går. Så vi ska ut och köra nu i kväll hahaha! Får köpa mjölk och bröd i karlskorna eller ngt ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket