Bloggar i huvudet

Känns som jag bloggade igår, lägger upp ett blogginlägg i huvudet flera ggr per dag men sen blir det inte mer än det.

NU är det redan juni, inte klokt vad tiden går. Ett vanligt uttryck men tiden flyger bara i väg.

Peter mailade in sitt sista arbete idag, känns grymt skönt får oss alla. Ett moment midre liksom.

Igår hade vi grillkväll med barn och föräldrar på jobbet. Wictor följde med mig. På min avdelning har de som tradition att avtacka barnen som ska börja skola med att de får medalj för att de kämpat hårt på möllebackens förskola. Har hört om denna tradition men shit vad rörande den var. Håren på armar, ben mm reste sig år tårarna brännde bakom ögonlocken. det var så fint. Flera föräldrar fällde några tårar. Vi personal fick fina presenter av 6 åringarna som slutar i form av ost och kex från ost och sånt.

Idag har Emma och Johan varit här och ätit Langos. Hade super mycket deg kvar från i fredags när Martin och Rebecka var här. Resterande deg används till pizza botten i morgon tror jag.

I morgon börjar Peter sitt slit på rockfestivalen. 18 timmar ska han avverka där tors,fre och lördag. Men jag tror han kommer får kul.
Jag och barnen ska mysa gen all tid vi mist nu när jag jobbat så mycket.


Nästa fredag -lördag åker jag och Peter på kryssning till Polen med ett gäng goa vänner. Då får vi ta igen tid vi mist ;-)

Igår satt jag och Peter pratade om somamren och alla helger framöver och vi kom fram ill att vi inte har en "ledig" helg fram till augusti.....Semestern är dock "ledig" . Fast vi har inte mycket spel utrymme för att planera in någon spontan grillkväll eller ngt.
VI kommer ju vara bortresta nästan 3 hääärliga veckor i sommar.


Såg ni vår lille lilleman i commersen idag, som pippi???
Kommentarer
Postat av: Pia

Hej...

Klart att jag såg den söte Pippin i commersen....grattis i efterskott till Wictor.

Oj, ni verkar ha fullspäckat i sommar...kom ihåg att man ska ta det lugnt lilla du.

Vi har något liknade för våra 6-åringar på min fsk fast utan föräldrar. Diplom utdelning,kasta vatten ballonger på några utvalda i personalen (mycket uppskattat kan jag ju säga)avslutar med glass.

KRAM

2009-06-03 @ 23:15:30
Postat av: Frida

Du är välkommen till Tupperware party den 24:e :) KOlla bloggen efter mer info :)

2009-06-05 @ 19:37:34
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket