Sjukstugan!!

Ja det kan man kalla det ....Maja blev dålig i torsdags. Vi trodde det var tänder på G. Men Icke.......
Sen i söndags kväll efter vi kommit hem från Peters bror med familj i Bromölla så slog det till. Jag kände mig hellustig och tempen förklarade det...Feber, värk i kroppen och dålig i magen...
Sen dess har jag legat....Jag HATAR verkligen att vara sjuk!!!!!!!!!!!

Orklösheten knäcker mig.....



Till helgen är det bröllop...jag ska vara frisk och Peter ska inte har blivit smittad, det är bestämt!!!!!

Har googlat på svininfluensan och det verkar inte vara det i allafall.....någon tröst ;-)

Kommentarer
Postat av: Pia

Nämen va tråkigt att du har blivit sjuk :( Ida. Nu får du allt se till att bli frisk, så att ni kommer iväg på bröllopet. Sånt kan man bara inte missa ju. Hoppas att det är bättre med lilla loppan.

Kram :)

2009-07-28 @ 23:23:25
Postat av: Anonym

Hej hej.

Trevligt att prata lite med dej i dag.

Hoppas ditt besök gav mer än mitt... :D

2009-07-29 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket