Sista veckan!

Nu påbörjar vi den sista veckan av vår fina och härliga semester. Den sista veckan ska tillbringas här i Västervik tills på måndag sen tillbringar vi de sista dagarna hos pippi i Vimmerby.



Just nu sitter jag i dörröppningen in till husvagnen. Mitt favvo ställe,Peter gillar det inte :-) Runt mig leker barnen med kompisen Theo. Vi har stängt i dom i förtältet då våra barn inte tycker om att hålla sig i närheten. Wictor har gjort lite väl våghalsiga utflykter. Vi är nog lite väl nojjiga kankse men det är ju vi som bestämmer det ;-)
Idag har vi tänkt att gå på cirkus. Barnen har fått fribiljetter så vi betalar endast för oss vuxna det kan det ju vara värt tycker vi.

Annars blir det nog bara lugn och ro (förhoppningsvis)



Pia: Har du sett den lilla på bild eller i verkligheten??? Blev ju nyfiken nu =)
Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha nyfiken i strut ;-)

Nu är det så här....att lotta är och sommarvikarierar hos oss. Hon berättade att hennes bror hade blivit pappa alldeles för tidigt. Då tänkte lilla jag till ( för en gångs skull) Visste ju att din syster Emma hade fått och då frågade jag om det va dem som det gällde. Och visst va dé det.....fick se en liten snutta på lottas mobil, så så va det. Visst är världen liten ibland.

Hade ni det trevligt på cirkusen...eller bidde inget me dé....

Kram :)

2009-07-16 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket