Sista semester dagen....

Det skriver jag med blandade känslor!!

Fast vi har sagt att om det är fint väder hemma så kankse vi drar till Åhus några nätter. Vi saknar den campingen där lite båda 2 gillade den väldigt mycket förra året.


Annars längtar jag hem till min säng, TV,badkaret, Soffan.

VI har inte badat, tittat på TV (endast film nån gång) eller legat i en soffa och slappat på snart 20 dygn det ni ;-)

Skönt på ett sätt, i bland känns det som att jag faktiskt trivs med ett litet och trångt boende. Tycker ju vårt hus är förstort för tillfället i vårt liv....men om några år när barnen blir större kommer jag väl uppskatta det bättre.

Snart har hela juli gått med, ganska konstigt....Augusti erbjuder bröllop,inskolning och jobb 100%. Peter ska börja på Learnia så vi lär ha fullt :-(

Återkommer..... 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket