Nattning och robotar

JAg ligger i sängen med en trött Maja. Hon håller på att "bädda" som en hund gör. Brukar göra så innan on tillslut somnar gott :-)
Peter och Wictor kollar på filmen Robotar.

Idag har vi varit och badat. Wictor simmar själv med alla sina flyt mojänger. Ett stort steg för vår lilleman som är lite rädd för vatten!!

Lite lek med Theo har hunnits med.

Nu säger Peter att Wictor sover. Man blir trött av att vara på semester :-)

Vi har även hunnit med lite Outlet shopping. Fanns massa bondelid och svea star kläder Men jag höll tassarna borta. Blev lite linnen till oss över 2 år ;-)
Fanns inga kläder som till Maja där. Tur var väl det :-)


Nej nu ska jag fortsätta kolla efter Barapappa film.....Finns ju inte att få tag på!!!!!!!!!!!!!!!!!!  NÅGON SOM VET???
Kommentarer
Postat av: Pia

Fanns det inga Barbapappa filmer på Ge-Kås. Där borde väl finnas iaf.

Hahaha det va väl för tur att det inte fanns några kläder lilla Maja ;-) Själv så har jag KÖPSTOPP till Lily och Iris :( Men än så länge får jag handla till Freja :)

Ha det så gott och kör försiktigt när ni kör hem från semestern.

KRAM.

2009-07-16 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket