Lördag

Maja är fortfarande febrig och lös i magen..... Synd om lilla Loppan!!

I kväll skulle vi egentligen haft familjen Malm på besök men vi fick ställa in....., :-(

Fint väder är det men jag fick lust att stor städa men Maja vill annat så nu sitter jag här med en sjuk liten i famnen. De gillar inte när vi håller på att grejja utan mår bäst av att vi typ sitter så de vet vart de har oss.Det blir såklart värre när någon av dem är sjuka......


Igår körde jag och Wictor och lekte lite med Laura, Astrid och Alma. Välbehövlig lekdos för oss båda (nog mest för mamma) På hemvägen hämtade jag hem thai mat, mums!


I dag är det 1 vecka tills jag och Peter ska få lite egentid....Vi ska på bröllop :-D
Barnen ska vara hos mina föräldrar. Ska bli kul!



Pia: Ja jag tror med att de fångade ballongen! Kändes så fint att kunna göra ngt!!!
VI har hunnit med en heldel på semestern. :-D
Känns nästan lättare att hitta på saker med barnen än att bara vara. Med en trotsig 3 åring blir det lätt en massa konflikter. Lättare att avstyra dem när man aktivera sig :-D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket