Blääää igen

Fortfarande inte bra i magen...nu börjar jag bli rikitgt orolig för att inte kunna gå på min väns bröllop :-(
Usch kommer bli sååååååååååååååååååååååååååååååååååå ledsen i såfall. :-( *snyft*

Igår var jag på samariten och fick träffa en dansk läkarinna ;-) Jag har alltid kommit så bra överrens med danska kvinnor, eller Lauris ;-)

Hon undersökte mig rejält och jag fick ta massa prover....

På eftermiddagen tilltog mina magsmärtor och jag grät. INTE likt mig. Peter började med bli lite orolig. Ringde 1177...
Fick prata med en riktigt sur kärring. Hon sa att hon visste u inte hur ont jag hade ocj jag hade ju faktiskt varit hos doktorn tidigare i dag. Om nu du tycker att du har så ont får du väl åka till akuten..... Klokare...nej!!

Blev i allafall att ringa mamma och pappa som tog barnen...

Blev ett par timmar inne på akuten. En sänka på 56, hög puls, högt bltr,feber och magsmärtor. Hemskickad igen med förklaringen dennsamma som tidigare på dagen...Maginfluensa...


Har tagit alvedon var 3:e timme mot magsmärtorna. Nu är det hanterbara igen utan alvedon. SKÖNT!!!

Hoppas att det ska släppa och att jag är helt fri fårn allt snart typ NU....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket