2 veckor sedan

Jag har verkligen tappat stinget......Läser andras bloggar och inser att jag aldrig kommar att kunna skriva en bra blogg pga mina hämningar. Mycket pga jobbet.......


Vi befinnar oss nu i Gränna efter att ha varit i Ullared och Göteborg. Vi har haft härliga dagar där. I Göteborg körde vi turist grejjen. Liseberg,Universeum,Paddan, saluhallen. Vi åkte massa buss i ställer för att köra i den skitbil staden. Förälskade inte mig direkt i Göteborg!

Här i Gränna är det super fint, en underbar by med massa små butiker, i hälften av dem tillverkasd polkagrisar men det kan man ta. Vi har tittat när det bakar polkagrisar och köpt en heldel polkagrisar. Campingen är oxå super mysig!!

Vi har hunnit fira Peters födelsedag(igår), den kom dock i skymundan då vi väcktes av ett telfonsamtal om att min lillasyster Emma åkt ner till operation för akutkejsarsnitt. Bebisen hjärtljud var inte bra. Efter en stund kom nästa samtal om att en pigg och alert flicka fötts. 1100 g och 37 cm kort. ) 9 veckor förtidig och mindre än normalt för att vara i den veckan men mår sååå bra nu. Så jag är en STOLT moster. :-)
Namn har de inget än då de flesta trodde på en liten Lucas :-)


I morgon drar vi till Västervik för en veckas poolbadning, mys och bus.


Kommentarer
Postat av: sara

grattis till att blivit moster, hoppas allt går bra för syrran din med lilla tjejen



Kramar Sara

2009-07-13 @ 21:43:55
URL: http://nyatidernyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket