Torsdag!!

Renoveringen går framåt. Golvet lagt, all panel är snart uppe, jag har grundmålat halva rummet. Idag ska det även tapetseras och fortsättas måla!!!!!!!!  Duktig min man♥

Min älskade syster var här och passade Wictor oc Maja medans jag målade sen begav vi oss ut på en liten pulka tur. Sen byggde världens finaste snögubbe :-)

Blir kanske inget IKEA i morgon :-( får kanske ta det på lördag i stället. Gillar inte det, vi är bortbjudna kl 18 (barnen ska sova hos Emma och Johan) och vill inte stressa hem och sen iväg igen...hade velat ha rummet färdigt i morgon :-( men jag kan ju inte få allt!!



Lilleman i trädgården innan vi gav oss av!

Moster Emma och Wictor åker pulka!! Världens bästa moster!


Wictor hjälper mamma att rulla en STOR snöboll :-)


LILLEman och snögúbben!


Wictor, Snögubben och Emma

Mamma,Wictor och snögubben!


Maja sov i vagnen och när hon vakande fick hon gå in till mormor som var inne :-)

Lilla Loppan har lärt sig att vinka i dag. När mormor och Maja stod i fönstret och tittade på oss vinkad hon till sin mamma som blir sååååååååååååååå lycklig!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ingen liten snögubbe det där :)

Haha, den största jag sett tror jag.

2009-01-09 @ 08:50:27
URL: http://mammanolte.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fina ni är!

2009-01-12 @ 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket