tisdag

Lilleman har varit lite dålig i natt, ledsen och hostat :-(
Blev astma medecin i morse. Vi håller på att trixa med det lite själva. Se om han klarar sig utan det. Men nu ger vi honom 2 ggr per dag igen.... hoppas att det ska växa bort!!!

Maja hade tid på BVC 11.30 men ringde och avbokade den. Vill inte dra ner Wictor bland ännu mer baciller. Vi försöker hålla han borta från sånt nu innan han ska opereras den 4/2 (!!!). Sen var det ändå jag som bad om en extra tid sist då Maja knappt gått upp och inte åt bra. men nu äter hon massor!

Vid 12.30 ska jag in på mitt kankse blivande job och kolla om vi kan få i hop tider så att jag kan börja jobba.
Peter pratade med sin chef i går och hon förstod att vi tänkt göra som vi gör och sa till Peter: Idas jobb är ju säkrare än ditt.
Skönt med förstående chefer! Inte alla som är det när det kommer med så kort varsel.
Så håll tummarna fö mig idag! Jag har köpt lite vindruvor och chocklad till planeringen som en muta ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket