Söndag

Lite söndags ångest faktiskt..... Men samtidigt ska det bli skönt när det rullar på som vanligt igen.

I fredags var jag och pratade med min  chef ,hon hade ett erbjudande jag var tvungenatt tänka lite på. Så går det som vi vill börjar jag jobba 50% i slutet av februari, jippi!!

Det blir bra, ännu bättre om det gå illa med Peters jobb.De har varslat igen och får snart reda på vilka som får gå. Vi var ju säkra på att Peter skulle få gå sist så denna gången är vi verkligen säkra på det, tyvärr.......
I såfall hoppas vi atgt Peter får gå hem sirekt med fullt betalt under uppsägningstiden. Då blir det kanon. Sparar massa föräldrardagar.

Igår kväll var Sofie, Jonas , Filip och Olivia här, super trevligt var det. Vi snattrade på massor :-)
Filip och Wictor lekte jätte bra!! Olivia är så himla söt, hon gick omkringg och lekte lite och åt kexchocklad :-)
Hoppas att vi träffas snart igen!!!!!!!!!!

Få se vad vi ska hitta på idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket