Renovering

Blir många inlägg idag :-)  Måste lära känna min blogg och bli sådär förälskad i den som jag var i min gamla blogg.
Lite vemodigt känns det att behöva göra slut med den men jag lova er det var nödvändigt...
Jag vet att många av mina blogg vänner har fått elaka kommentarer från anonyma personer. Det är jobbigt att fundera över vilken det kan vara för ofta är det ju en i ens närhet.

Men jag har aldrig fått någon elak kommentar i min blogg och har verkligen förskt skriva så att jag inte trampar någon på tårna. Kännts lite tråkigt i mellan åt att inte få släppa på hämningarna.

Kommentaren jag fick kom från en väns sambo, en vän som jag har kallat en nära vän. En vän som jag har berättat om min blogg för och som skulle kolla in den...Men inte nämnt ngt om den eller kommenterat. Inte hört av sig när jag mått dåligt.
Men nu visade det sig att den personen läst.
sambons kommentar var i korta drag att jag lurats, för många bakom ljuset, " jag vet om din blogg" avslutades det med.... Jag blev så ställd att jag inte fick ur mig ngt.

Har pratat med min vän Lauris om det är så att jag ljugit eller skrivit för mycket i min blogg. Jag vet att Lauris ger mig ett ärligt svar men hon tyckte inte jag gjort det...

Kommentaren jag fick kändes som ett hot..... Jag skulle ju såklart frågat vad den personen menade...


Mest av allt är jag nog ledsen, ledsen över att jag inte får tillbaks så mycket jag gett i den vänskapen. Att personen inte frågat hur jag mår och ändå vetat....... Läst om mitt liv, min vardag men inget sagt....

Ni kankse tycker jag överreagerar.. och det kankse jag gör men detta känns rätt just nu!!!!!!!!!!!


Oj var inte tänkt att jag skulle skriva detta nu....där ser man.. :-)
Jag skulle ju skriva om att vi börjat renovera Majas rum. I kväll har vi rivit tapet.

VI ska panela alla väggar och måla det vitt utom en vägg som det ska vara tapet på. Färgerna jag vill ha är Vitt, Rosa och grönt.

Blir en tur till Ikea snart då det nog ska inhandlas bla, :
 Lådan ovanför ingår i den serien som Wictor och Majas bord och stolar är i och kan nog därför bli fin inne på Majas rum tror jag :-)
Kommentarer
Postat av: Pia

Så tråkigt att det har blivit så här med din blogg Ida. Ibland undrar man hur folk är 'funtade' Jag tycker inte att du över reagerade. Men jag är glad att du fortsätter blogga och att jag blev 'insläppt'

Det kommer säkert att bli såååå fint på unga frökens rum. Kul att få renovera.

Kram.

2009-01-03 @ 23:19:47
Postat av: Frida

Tycker verkligen inte att du överreagerar!

2009-01-04 @ 10:27:54
URL: http://mammanolte.blogg.se/
Postat av: Linn

Va tråkigt när det blir så! Vilken fin blogg du har nu! Ska läsa så ofta jag har tid! Vi syns väl på konsum nån dag! :-) KRAM

2009-01-05 @ 21:29:14
URL: http://viggolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket