Ont i örat

Har fått skit ont i högra örat :-(
Hoppas att det inte blir mer av det!!!!!!!!!!

Idag har Peter hunnit lägga nästan allt golv. Sen har vi varit hemma hos mamma och pappa. Peter har hjälpt dom med lite små saker innan värderingsmannen kommer på torsdag. Mamma hann även klippa lillemannen, så fin i kort hår! Behöver klippa ner det i bland så det blir tjockt och fint.

Wictor ville stanna kvar och sova där. Jag ska hämta honom efter BVC besök i morgon fm. Kommer dock bli tomt när man inte har lilleman att trängas med i sängen ♥

I morgon börja de flest jag känner jobba igen, skickar en tanke till lauris som i morgon börjar på en ny förskola!!
Det kommer gå skit bra!

Nu ska jag och mannen min kolla film.
Hoppas på alvedonen ska verka så jag kan sova ngt i natt :-(
Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas örat ditt blir bra och inte värre.



Vi ska med till BVC imorgon med Alva skitnervös men ska nog gå bra.



Ha en bra dag

Kram Sara

2009-01-07 @ 10:39:16
URL: http://sarehn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket