Ny vecka!

Måndag igen men det känns fortfarande som helg då Peter är hemma ett tag till. Han börjar jobba den 12 januari. Hoppas att Majas rum är klart tills dess. Jag har gett honom fram tills torsdag, så vi kan åka till Ikea på fredag ;-)
Så nu är han i väg och fixar material.

I går var familjen Malm här och myste med oss.  Det var super trevlig, trevligare än jag har haft det på länge. Vi satt i storarummet och pratade massor.
Barnen bytte julklappar. Maja fick en fin Millan dress i brunt och rosa, Tack!
Wictor fick ett bilgarage som han tyvärr fick i julklpp av kusinerna i malmö, Tack änd :-)

Idag är vi barnvakt till Anton, mamma och pappas hund :-) Det är som deras barn, mammas allt!  Wictor tycker om att leka med honom.
De som känner mig vet att jag är djurrädd...hundar som jag träffat och träffa rätt ofta går bra men jag gosar INTE med dem. Anton däremot kan jag klappa och ha i knät. Men kopplet sätter jag inte på honom för han är så glad när man tar fram det och då gapar han och det gillar jag inte :-)
Så Peter måste vara hemma när jag ska passa Anton.



Angående lösen till bloggen (liz kommentar) så kan man komma in på bloggen utan lösen om man använder samma internet sida som du var inloggad på bloggen sist.
Lauris har oxå varit med om att hon kommit in på bloggen igen utan lösen. Jag behöver dock ange lösen om jag går in.
Är ingens världs undergång men super glad för att ni berättas om det krånglar med lösen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket