Lilleman sjuk!

Det som inte fick hända händer ju, dock inte så allvarligt att han blir sjuk nu. Är ungefär en vecka kvar tills operationen.
Wictor var lustig när jsg kom hem, gömde sig och ville inte krama sin mamma. Han som alltid kommer springande.

Sen sa han till Peter att han behövde bajsa. Fick inte ut ngt. Beror garanterat på de 2 bananerna han åt hos Emma i går.
Wictor har sedan han var nyfödd haft problem med sin mage men med tiden har vi lärt oss vad som funkar och inte funkar. Men 2 bananer är alldeles för mycket.
Jag fick hjälpa han att bajja ut det och han skrek efter : eppe (Peter) :-( Blir så ledsen!!

Sen konstaterade vi att han har feber. Maja somnade i sin säng och jag och Wictor la oss i stora sängen och tittade på Andra sidan häcken , han fick chocklad och "atman dicka"  dricka i sin spindelmannen flaska :-)
Sen somnade han.

Vi beställde pizza idag, Wictor tycker så  mycket om det men ville inte vakna när vi skulle äta. Fick tillslut i honom lite men klöktes :-( Sen sov han vidare.....

Nu sitter barnen hos sin pappi och tittar på bolibompa.

Ikväll blir det tv mys i sängen!

Angående jobbet så ska jag from den 23/2 jobba mån,ons och fredagar! Tider vet jag inte än.
Blev så glad över TEMA arbetet denna terminen, PIPPI. Älskar ju bara den figuren!
Bättre kan det inte bli och jag får väl ta med Pippis största fan, Wictor till jobbet en dag sen :-)
Kommentarer
Postat av: Julia

Tråkigt att han inte mår bra.



Grattis till jobbet! =)

2009-01-28 @ 09:15:21
URL: http://lija.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Photobucket